Posesyjnie/wakacyjnie

Sesja dla wszystkich z nas zakończyła się szczęśliwie. Teraz pora odsłonić rolety, odetchnąć świeżym powietrzem, popatrzyć na słońce i w duchu przyznać sobie well done. Przychodzi czas, kiedy możemy wreszcie rozpakować naszego Wiedźmina 2 (tak przynajmniej jest w moim przypadku) lub rzucić się w wir innych, nie koniecznie wirtualnych rozrywek.
Dlatego właśnie przez wakacje najpewniej nie pojawi się zbyt wiele postów z naszej działalności, jako że byłby one dla naszych drogich Gości odwiedzających stronę raczej zbyt prywatne i mało interesujące.

Na Walnym Zgromadzeniu ustaliliśmy skład nowego zarządu:
Przewodniczący: Oskar Kuligowski
Sekretarz: Dominik Pęcak
Specjalista ds. PR: Maciek Siwek (czyli ja, Grey)

Debatowaliśmy też długo i gorliwie nad planami projektowymi, których jednak nie możemy jeszcze wyjawić, ale zapewniamy Was, że są i to przez duże S.

W sprawie projektów aktualnych – Kapturek ma się dobrze, a mieć się będzie jeszcze lepiej, plan „wydania” w dalszym ciągu na wrzesień tego roku. Automobiles Grand House jako flagowy projekt naszego obecnie już ex-przewodniczącego również ujrzy światło dzienne, lecz w bliżej niesprecyzowanej przyszłości. Newbie projects zaś pozostaną w cieniu i posłużą jako zaprawa dla umiejętności nowych programistów.

We wrześniu planujemy pojechać na Zjazd Twórców Gier w Łodzi oraz WGK w Gdańsku. Jeżeli jesteście zainteresowani wyjazdem razem z nami, nie krępujcie się i piszcie do mnie lub dowolnego członka zarządu.

W przyszłym semestrze zamierzamy zaś ruszyć z nową odsłoną Mrrrrocznych Sekretów TGK, ale to nie wszystko! Planujemy rozpocząć warsztaty z programowania oraz modelowania z użyciem popularnego silnika UDK, więc zacierajcie już ręcę i przygotowujcie klawiatury na nowy semestr, a tym czasem

Pozdrawia i życzy dobrze spędzonych wakacji,
Zarząd SKN Shader

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *